Pages

Wednesday, July 1, 2009

Sambal Kicap

Apa hal ntah, makan apa pun nak sambal kicap.

Tabiat ni bermula masa tahun 1996 bila aku menyewa rumah dengan budak Jawa dari Johor, Klang dan Pahang.

Mula dengan goreng pisang cicah sambal kicap.....wuhuhu aku dah rasa ketagih.
Maka terbawak-bawaklah sampai ke hari ni bihun goreng, cucur udang dan apa saja semua nak bantai makan dengan sambal kicap.

La ni berjangkit pulak tabiat ni pada abg.

Oh sambal kicap.

3 comments:

insan marhaen said...

Pergghhhh.... jangan makan bebanyak weh... nanti kulit jadi hitam. Macam Dayang Senandung!

insan marhaen said...

Makan la banyak=banyak kicap tu. Nanti jadi Mami Kicap...

bearcat said...

tak berani nak makan banyak2 la kalau macam tu....huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...