Pages

Tuesday, March 26, 2013

Gambar Kambing

Teruja dengan seminar kecemerlangan kerja yang aku hadiri, malam tu jugak aku minta Abg lukiskan kambing. Konon-kononnya nak menilai Abg secara psikologi.
 
Siap saja lukisan kambing, aku pun emmmmmmm.
 
Betul sangatlah tu.
 
Kambing yang Abg lukis tak ada TELINGA.
 
Memang tepatlah Abg memang bukan pendengar yang baik. Patutla aku selalu bercerita seorang diri alih-alih tengok Abg dok kroh kroh.
 
Boleh pulak lukis kambing tak ada TELINGA sedangkan tanduk dan ekor semua ada.
 
Bagus betul aku pergi ke seminar kecemerlangan kerja tu. At least memang betullah kata penceramah tu. ZzzzzZZzzz.

2 comments:

i'm ezza haniza said...

hehe, comel je kambing takdak telinga . :)

Bearcat said...

Ezza, kambing tanpa telinga tu bermaksud orang yang tak suka dengar cakap orang...dia ikut suka dia jer nak buat apa kui kui kui.

Cer suruh orang tu lukis kambing. Tengok apa pulak yang takdernya :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...