Pages

Monday, March 23, 2015

Balik Kampung

Bila Iman balik kampung...



Halaman rumah nenek luas. Seronok Iman dan sepupu-sepupunya berlari sampai jatuh tergolek-golek hehe.
Yang lawaknya Iman kata susah nak fahamlah...dorang cakap Kelantan dan Terengganu :-)

6 comments:

Myliferia said...

Seronoknya tengok bebudak yang riang riang bermain dengan sepupu2 diaorang :)

Iman kene prektis kece klate ngan ganung lah lepas ni...hehe

Bearcat said...

Myliferia, ya hehe. Zaman kanak-kanak adalah zaman yang sangat meriangkan. Lama-lama tu pandailah dia cakap Ganung tu hehe.

Anonymous said...

Waaaah. Auntie pun teruja nak join geng bas sekolah Iman ni. Kihkihkih. Nyaman jer suasana kampung nenek Iman. Auntie Ida

Bearcat said...

Auntie Ida...jomlah join Iman hehe. Seronok jadi kanak-kanak...tak ada resah di hati :-)

❤Kamsiah❤ said...

seronoknya kanak2 bila dapat berkumpul,bermain bersama2 mcm tu..

Bearcat said...

Ya kak...terasa nak jadi kanak-kanak semula...tiada masalah di kepala mereka he he.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...