Pages

Wednesday, June 10, 2015

Esen Vanilla

Tak lama lagi dah nak berpuasa...seronoknya.
Tak sabar.

Antara perangai aku sebelum start bulan Ramadhan ialah...
Pi pasaraya dan kaut sebanyak mana esen vanilla yang ada.

Aku dah belajar dari tahun-tahun sebelumnya.
Masa Ramadhan, memang susah nak dapatkan esen vanilla.

Kawan aku selalu pelik kenapa aku ambil banyak sangat esen vanilla.

Bila dah start puasa, dia pulak garu kepala bila nak beli esen vanilla tapi langsung tak ada di pasaraya hihihi.

Strategi kena ada kan... :-P




4 comments:

❤Kamsiah❤ said...

wahh..nampak mcm nak pulun buat biskut raya ni..

Bearcat said...

Kak, tamak tu jer yang lebih kihkihkih.

insan marhaen said...

Zaman esen vanilla saya dah habis. Acuan kuih pun dah ntah kemana.

Dah byk tahun, puasa n raya kami, simple jer...

Bearcat said...

IM, takpa...beli sajalah. Allah masih bagi kekuatan dan kesempatan untuk saya masak kuih untuk suami dan anak...alhamdulillah :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...