Pages

Tuesday, September 20, 2016

GILA KAMERA

Aku gila kamera.
Setakat ni dah ada 6 buah kamera.
Sekarang aku tengah meronta-ronta untuk dapatkan kamera baru.
Pelik-pelikkan perangai manusia ni hehehe.

Menurun arwah ayah agaknya.
Ayah pun banyak kamera dulu.
Masa kecil aku selalu bermain-main dengan kamera ayah.
Beraksi kononnya aku photographer.

Sekarang ni adik bongsu aku yang jadi part-time photographer.
Kakaknya pemalu.
Kalau tidak dah lama aku redah juga jadi photographer huhu.

Bye. Nak mencari kamera baru.

p/s"Selamat Pengantin Baru buat "adikku". Semoga berbahagia hingga ke syurga :-)"

2 comments:

insan marhaen said...

dulu arwah abah saya juga suka berkamera dan dengar muzik.

Saya cuma mewarisi minat dengar muzik. Sekarang ini saya ada ratusan cd dan kaset sebagai koleksi.

Ntah apa nak jadi dengan saya ni...

Bearcat said...

Bagi saya ok jer hobi IM tu. Bukan salah pun. Mana tahu hobi IM boleh menghasilkan wang satu hari nanti :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...