Pages

Friday, May 14, 2010

Adamaya



Berakhir sudah kisah Adamaya. Sungguh cute dan memberi pengajaran cerita ini. Inilah realiti kehidupan di zaman moden ini.

Sudah terlalu banyak kita dengar kisah isteri/suami yang masih mencari cinta sedangkan cinta yang ada di depan mata gagal diselami, dinikmati. Bila diri mula kehilangan cinta suci itu baru kita tersedar. Untung bagi Maya kerana dia masih diberi kesempatan untuk kembali pada Adam.

Watak Dani ini memang ramai dalam kehidupan. Dani yang akan menjadi segalanya sebelum Maya diperolehi sebagai isteri. Kalau dah jadi isteri, agak-agak Dani ni akan kekal begitu atau jadi dirinya sendiri? Tentu semua dah tahu jawapannya kan?

So, hargailah apa yang ada sebelum ianya hilang dari pandangan mata.


Bearcat : Suka tengok Lisa Surihani, sungguh comel dan ayu sebijik macam muka Samirah hehe.

3 comments:

bantalbucuk said...

mia(amani) sgt comey..walau baru berusia 4 thun,tp dya da pndi bwk watak+hafal skrip..fuh!

pasni iman ley la join da club..hehe.

bearcat said...

eh eh tak boleh...mia sara dan iman tak sama hehe.

Insan Marhaen said...

Laa... IM tak dan nak tengok tv...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...