Pages

Saturday, June 5, 2010

Oh.

Alhamdulillah, Kinah dan Pak Njang dah selamat pulang.

Walaupun Kinah nampak sedikit kurus tapi dia sihat. Pak Njang ja aku tak tengok lagi. Nak juga aku dengar pengalaman Pak Njang di sana. Kinah pun cerita tak abis, Iman asyik mengamuk nak tidur.

Hari ni depa semua pi Sedim. Syoknya. Aku teringin nak ikut tapi Abg keja lah pulak. Lagipun aku tak berapa sihat. Kepala sakit sangat. Dari semalam aku melepek. Nak bangun pun tak larat. Sms dari kawan yang nak datang ke rumah pun aku tak reply sampai ke hari ni. Kejam betul aku. Kepala aku sakit sangat.

Seminggu lagi aku akan masuk keja. Rasa berbelah bagi hati ni. Tak nak tinggal Iman kat Taska. Biarpun aku penat, belakang sakit, takpa...aku nak jaga Iman. Rasa sedih. Ini pun menyumbangkan sakit kepala aku.

Ntah, sampai aku tak ada mood nak menaip di blog. Banyak sangat yang bermain di dalam kepala aku yang keras ni. Ya, aku memang keras kepala. #tido#

2 comments:

hentian said...

Pak Njang pun pi Sedim? Balas dendam la tu...

Kepala keras memang ubatnya tidoq. Tapi jangan terlajak...

Bearcat said...

Paknjang tak pi sedim hehe. Yang pi cuma geng muda remaja @ anak menakan semua.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...