Pages

Saturday, November 16, 2013

3 Tahun, 13 Tahun

Hari ini genap 3 tahun emak meninggalkan kami. Aku rindu emak...juga ayah. Al-Fatihah untuk mereka.
 
Hari ini juga genap 13 tahun usia perkahwinan aku dan Abg.
 
Semoga Allah kurniakan segala kebaikan di dunia dan akhirat buat kami. Semoga Allah satukan kami bersama kembali suatu hari nanti.
 
Abg mahu bawak aku makan sedap-sedap hari ini. Aku tolak dengan baik.
 
"Untuk kebaikan kita bersama, silalah bawak Bearcat ke tempat makanan yang sihat dan kalorinya rendah."
 
*senyum*
 


3 comments:

insan marhaen said...

Kalau ibu_suri juga berpandangan macam ni, kan senang IM...

insan marhaen said...

Err.. Im perasan gambar header blog tak memenuhi petak header sepatutnya.

Mungkin dulu upload guna template lama yang saiznya kecil.

IM sarankan supaya delete header itu dan upload semula.

Bearcat said...

IM, saya dah malas nak adjust header tu sebab gunakan tab. Nanti saya adjust semula. Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...