Pages

Monday, January 20, 2014

Exercise Atas Tongkang

Gambar ni aku snap jarak jauh...kira macam PJJ jugak ni hehe. Masa tu aku tengah lepak dengan Abg dan Iman di tepi pantai. Pastu nampaklah ada dua tongkang besar tengah berlabuh. Pastu aku tengok dari jauh ada dua orang tengah berlari-lari.
 
Aku dengan keypohnya keluarkan kamera dan zoom. Yelah...mana tahu dorang tengah main kejar-kejar bawak pistol ke kan. Aku kan prihatin haha. Rerupanya...
 
Wah! Kagum aku dengan dua orang pakcik yang aku yakin pekerja di atas tongkang ni. Dorang tengah jogging korang....jangan tak percaya. Yang bestnya sorang pakai kasut kulit dan sorang lagi pakai selipar haha.
 
Itu tak penting. Aku respek dengan dua orang pakcik ni. Yang malas-malas exercise tu memang saja jer. Tengok! Pakcik ni atas tongkang pun boleh jogging! Korang kalau malas nak keluar rumah untuk exercise, kat dalam rumah pun boleh buat. Di mana ada kemahuan di situ ada jalan. Cayalah pakcik hehehe. Dan saya mintak mahap sebab siar gambar pakcik tanpa izin ngeeee.
 




2 comments:

Anonymous said...

Dimana ada kemahuan di situ ada jalan... caya lah pak cik

Bearcat said...

Hehehe....jom jogging. Jangan sampai terlajak ke dalam laut sudahhh haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...