Pages

Friday, October 9, 2015

Komen

Aku suka blogwalking. Baca dan kadang-kadang aku komen.

Tapi aku takkan komen di blog yang tuan tanahnya  suka marah-marah pada orang yang komen.

Takut. Sebab aku baca blog untuk mendapatkan ilmu di samping bersantai.

Bukannya nak kena marah lepas tu aku pulak stress sorang-sorang kekeke.

Itu sebabnya bukan semua blog kita boleh tinggal komen :-P

Sambil melayan blog sambil makan ubi kayu rebus cicah kelapa itu adalah nikmat hehehe.

6 comments:

aTieYusof Family said...

sy Kurang berminat pada blog yg selalu bagi aura negatif.. huhu...
eh! tapi blog sy ok kan ??? takde marah2..(haha..angkat bakul sdiri)..

Bearcat said...

Atie...awak ok hehehe.
Saya tak pernah komen untuk blog macam tu.
Just berani tengok jer :-P

insan marhaen said...

ada ke blogger yang marah marah pengmen blog dia? blog saya, pengomen yang marah marah dan nalarekek punya komen adalah...

Bearcat said...

IM...ada...hehehe.

Pengobatan Jerawat said...

aduh mantap ya :)

Atie Yusof said...

lama tak muncul kan... pekabar?? harap sihat hendak nya..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...