Pages

Wednesday, December 1, 2010

Boring.

Aku terpaksa bercuti seminggu. Terpaksa ikut abg training. Boss aku macam berat nak lepaskan aku. Tapi aku buat muka tebal 4 inci. Semua sebab anak. Aku tak mampu handle Iman seorang diri. Tulang belakang dan kaki aku tak kuat. Tanpa abg, aku akan jadi statik.

Bosan amat terperap dalam hotel menanti cukup seminggu. Dengan anak ini, aku tak dapat bergerak laju-laju. Jawabnya nak makan pun kais apa yang ada. Alamak! Mulalah pening-pening, dengan tak cukup makan dan tidur.

Kalau mak masih ada, tentu seronok. Mak boleh ikut kami. Tapi perancangan tinggal perancangan. Kuasa Allah mengatasi segalanya.

Kawasan sekeliling memang mengujakan untuk orang yang suka shopping. Aku tak minat shopping, cuma rasa jugalah nak beli satu dua benda untuk Iman.

Yang teruja lebih-lebih adalah si Iman. Melompat-lompat. Aduh! Anakku, mama suka tengok Iman aktif, tapi kesianlah pada mama kodi ni.

Tapi kesian abg, demam. Mungkin letih sebab sejak dua minggu lepas memang kami sentiasa sibuk, tak sempat rehat. Tambahan pula abglah segalanya yang menjaga Iman.

Emm...macam manalah Ramli MS yang hidupnya memang di hotel. Membosankan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...