Pages

Tuesday, January 22, 2013

USS

Entri tertunda. Kami dan keluarga Makndak ke Universal Studio di Singapore.

Sebab ada anak kecik, langkah aku pendeklah sikit. Kalau ikut hati semuanya aku nak naik, nak main. Tapi nanti sapa pulaklah nak tengok anak kecik aku tu hehe...

Asalnya pergi ke sana bersama tapi masuk saja ke USS kami berpecah bawak haluan sendiri. So good! Yang tak goodnya kami ke sana masa hujung tahun; cuti sekolah. Aduh! Nak tak nak terpaksa beli Express Ticket supaya kami dapat naik semua ride dengan kadar segera. Kalau tak ada Express Ticket mau meraung anak aku sebab terpaksa tunggu mama dan ayah dok beratur panjang.

Singgah makan dulu kat sini. Time makan tak sempat snap gambar, Iman aktif sangat. 

Show Madagascar. Best tengok penguin-penguin ni menari....nasib baik aku tak menari sama haha. 

Shrek dan Fiona. Memang ampunnn nak bergambar dengan depa...kena beratur panjang. Tak kuasa aku. 

Apa motiflah aku snap gambar Iman pegang plastik roti Gardenia dengan tong sampah di belakang tu lagi...hehehe. 

Masa ni ayah snap gambar Iman. Mama sibuk masuk Transformer...dah berdua terpaksalah bergilir-gilir naik ride...sorang jaga anak, sorang pi yuhaaa! Haha. 

Cantik pulak aku tengok alien ni hehe.  

 Iman dan ayah pergi memantau bas sekolah Sesame Street...memantau cenderahati.

 Masih meninjau cenderahati

 Persembahan Sesame Street. Aku yang teruja...almaklumlah aku membesar dengan watak-watak Sesame Street di tv :)

 Cookie Monster

 Yihuuu! Dapat pau ayah....kekeke.

 Laparnya...makan pop corn dah lah. Lain-lain mahal (walhal dah abis 2 aiskrim)

 Iman ni asyik pakai baju sama jer kekeke. Nak buat macam mana...baju ni yang paling selesa.

 Nak balik dah ni...sempat berposing lagi.

Inilah yang Iman pau ayah...huhu...mahal pulak harga convert ke RM....sekali-sekala oklah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...