Pages

Sunday, May 7, 2017

BURGER KETAM KULIT LEMBUT


Hai! Nama saya Burger Ketam Kulit Lembut. Apa? Tak pernah dengar? *sigh*

Ini rupa saya di dalam kotak. Entah kenapalah tuan yang beli tak nak makan saya di kedai...Saya ni bila sejuk agak kaku dan kurang sedap sikit.


Ini pulak saya yang sudah dipindahkan ke atas pinggan. Kenapalah tuan ni tak makan-makan lagi saya? Saya makin sejuk dan kaku ni...


Eh! Eh kacak sangat ke saya ni sampai tertunduk-tunduk tuan ni snap gambar saya. Ok, saya beraksi macho sikit...

*Pelik untuk aku Burger Ketam Kulit Lembut. Macam gabungan yang tak berapa serasi walaupun burger tu sosnya sedap; ketam pun sedap. 

Akhirnya aku makan burger dan ketam berasingan kekeke.

Burger Ketam Kulit Lembut ini boleh didapati di KOPPI Station, Bertam. Boleh cari di dalam applikasi Waze. Kopi dan makanan kat situ sedap-sedap. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...