Pages

Friday, August 31, 2012

Selamat Hari Jadi!

Selamat Hari Jadi Abg! Dah 38 tahun pun Abg. Tapi wajah Abg awet muda; macam baru 20-an. Jeles betul aku tau hehe.
 
Aku cuma mampu celebrate birthday Abg dengan sebiji kek Secret Recipe. Pastu aku gagahkan diri untuk masak Mee Kuah Resepi Mak yang memang menjadi kegemaran Abg. Letak tulang dan daging banyak-banyak. Baru sedap.


Kek Birthday. Terpaksa pilih yang coklat jer. Kalau perasa lain kebarangkalian kek tidak dimakan adalah tinggi.

 
Budak ini ingat kek ni kek birthday dia...sibuk nak potong kek dan sibuk makan kek sampai 2 slices pastu vomit! Hehe.
 
 
Aku masih letih. Dah 2 minggu aku macam ni semenjak Raya ke-3 aku muntah, sakit kepala dan sakit belakang. Takperlah...nanti-nanti baiklah tu, insyaAllah :-)
 
Selamat Hari Merdeka yang ke-55 tahun untuk semua. Jangan lupa diri dan sentiasalah bersyukur di atas rahmat yang telah Allah kurniakan selama ini.

2 comments:

insan marhaen said...

beruntung lah abang. dapat makan kek mahal.

Selamat Hari Merdeka juga. Tapi kena ingat; MERDEKA bukan sekadar slogan tapi penghayatan...

Bearcat said...

Setahun sekali saja nak makan kek mahal hehe.

Ya, betul IM, yang penting penghayatan dan perlaksanaannya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...