Pages

Sunday, September 21, 2014

Amalan Baik Separuh-separuh

Petang tadi semasa aku tunggu Abg ke kedai, aku terpandangkan sesuatu.
Amalan tidak membuang sampah di merata tempat memang baik.
Tapi cubalah tengok betul-betul kat mana sampah dalam gambar ni dibuang.

 
Agak-agaknya tuan punya basikal naik angin tak?
Penuh sampah dalam raga basikalnya.
Seorang pakcik yang lalu-lalang kat situ pun buang sampah dalam raga basikal ni.
 


2 comments:

❤Kamsiah❤ said...

kalau akak punya basikal..mau hangin satu badan...dah satu keje pulak nak cari tong sampah utk buang sampah2 manusia tak bertamadun tu

Bearcat said...

Kak Kam, itulah...kisah yang empunya basikal. Dahlah entah apa-apa sampah depa buang dalam tu :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...