Pages

Saturday, April 13, 2013

Bahana menonton Cupcake Wars, Iman minta aku buat cupcake lagi hari ni. 

Aku buatkan Red Velvet Cupcake untuk Iman kali ini. Resepi diambil dari SINI Kali ini aku amat berpuas hati dengan kek RV yang aku buat. Memang sedap. Jadinya pun cantik jer. Terima kasih untuk penulis blog tersebut yang tidak kedekut berkongsi resepi hebat.

Abg dan Iman pun tolong aku sama dalam menyiapkan kek. Abg tolong putar adunan manakala si Iman tolong susun cup dalam bekas membakar.

Tapi bila kek dah siap, Iman cuma makan sikit jer...pastu tak nak dah. Mungkin Iman rasa geli dengan warna merah RV tu hehe....tak apalah, lain kali mama akan buat chocolate cupcake kesukaan Iman tu.

Topping memang tak buat. Abg tak suka makan cream cheese. Aku pun tak suka; geli-geleman. Iman pun sama.

Okay, di bawah ini pula adalah gambar ole-ole dari Sarawak yang Izat berikan kepada aku dan Abg. Cute kan? Rasa nak kesemuanya sekali. Pengetip kuku ini sangat unik.


Aku sebenarnya inginkan pengetip kuku yang ini; muka orang utan. Tapi Abg yang dah sambar dulu. 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...