Pages

Thursday, July 8, 2010

Hari Kedua

Hari ni aku rasa lebih selesa mengadap muka-muka depa tu.

Wow! Pakcik psiko tiba-tiba dah cukur misai. Untuk nampak lebih muda rasanya. Tapi sayang, pakcik tetap tak ada gigi.

Untuk mamat yang asyik buat muka sedih bila di depan aku ni, cukup-cukuplah. Satu, satu dia minta. Lama-lama habih satu supermarket dia nak 'claim'. Ceh!

Pakcik sorang lagi nampak macam nak cari gaduh dengan aku. Tapi malu-malu kucing. Nak bergaduh cakap depan-depan. Ni berani cakap kat orang lain buat apa. Pakcik ni lah aku berjanji akan psiko sampai dia pengsan. Tunggu!

5 comments:

Izat Tarmizi said...

Pembuli Warga Tua

Insan Marhaen said...

IM - ( meraba atas bibir.. ). Oerr... IM memang tak suka simpan misai sejak dari muda walaupun ibu_suri suka lelaki bermisai...

bearcat said...

Izat, sebelum dia buli kita, baik kita buli dia dulu hehe.

IM, aku suka orang tak dak misai, dapat yang ada misai. Begitulah lumrah alam, apa yang kita dapat selalunya bertentangan dengan apa yang kita mahu hehe.

imah said...

Selamat bekerja....InsyaAllah sentiasa dipermudahkan.

bearcat said...

Imah, thanks. Semoga Allah permudahkan segalanya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...