Pages

Saturday, July 10, 2010

Pakcik yang banyak cakap tu ok. Cuma cakap saja banyak. Kerja pun rajin macam percakapan dia jugak. Tapi, kalau aku suruh apa pun, first dia mesti nak bangkang dan bagi pendapat dia. Jadi, aku terpaksa buat-buat setuju dengan pandangan dia, kemudian aku suruh dia buat kerja. Baru dia ikut. Hehe.

Mamat muka sedih tu minta barang lagi tadi. Aku tahan saja dalam hati nak tergelak. Patut pakcik-pakcik ni selalu perli-perli dia. Semua benda dia nak minta. Kaki report pada boss pun dia juga. Terpaksalah aku layan dia guna kaedah lain pulak. Kerani sound direct saja pada dia, jangan dok cuba bodek aku pulak. Aku tengok muka dia terkulat-kulat bila kerani sound macam tu. Tak tahan nak gelak. Jangan bimbang, aku tak makan dek bodek, insyaAllah.

4 comments:

Ariff Budiman said...

Silap bantai saja. Senang cerita

Bearcat said...

Wuyo! Ganaz paknjang hehe. Ntah-ntah sorang tu kawan paknjang sebab dia kata selalu pi Kg Manggis dulu ada kawan sekolah dia hehe.

hentian said...

tapi kalau abang yang bodek? he..he..

Bearcat said...

IM, tu masalah tu...tu yang lemah...cess hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...