Pages

Monday, July 14, 2014

Iftar Keluarga Kami

Malam semalam kami berbuka beramai-ramai di rumah seorang sepupu. Kiranya ni iftar keluarga untuk tahun inilah. Kebetulan keluarga sepupu dari Kelantan juga balik ke Penang, dapatlah kami berkumpul.

Alhamdulillah, majlis berjalan dengan lancar walaupun sederhana. Tuan rumah menjamu kami semua dengan menu Nasi Daging yang aku bagi 6 bintang. Haa...melampau dak punya sedap hehe. Thank you Najib dan sakinah :) Yang lain-lain bawakan makanan serba sedikit bagi memeriahkan lagi majlis. 

Tapi serius aku terketa-ketar kaki bila nak ke rumah sepupu yang sorang ni. Rumahnya nun jauh di tingkat 18. Mak ai...aku ni gayat tahap 3. Sesampai kat atas tu terus pening tak hingat. Adoilah haha.










Tuan rumah yang sporting. Thanks!


Paklang dengan pinggan yang penuh hehe.



Paknjang dan Maknjang bawak pasembur dan sardine puff homemade. Sedap!


Solat berjemaah.


Aktiviti mentapau makanan untuk bawak balik. Terima kasih sekali lagi! :)

Si cantik manis yang bukan orang Korea hehehe.

Alaaa....aku tak dak gambar pun. Merajuklah...Takder sapa nak ambik gambar aku. Depa semua sibuk makan isk isk :(

1 comment:

inni osman said...

salam tuan blog...rumah tu dkt mana tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...