Pages

Monday, March 30, 2009

JJ Perda


Di tempat parking, aku lihat ada pekerja menarik troli. Budak muda, sebaya Amir. Stail seluar macam mat rempit.

Tiba-tiba aku terkejut bila budak ni mengeluarkan air liurnya panjang-panjang dan meludah pada troli. Tak silap aku pada bahagian dekat dengan pemegang. Aku terus renung perlakuan budak ini dengan perasaan yang pelik.

Ha! Budak ni perasan sudah aku sedang memerhatikan dia dari jauh. Cepat-cepat dia beredar dan mengalihkan mukanya ke dinding.

Kenapa ramai sangat anak muda sekarang ni 'retarded'?
Memang layak dilempang budak ni....
Selesai urusan di JJ, kami kembali ke parking. Troli yang banyak tadi dah habis diambil orang untuk membeli-belah. Aduhai....

2 comments:

kak ina kl said...

salam kenal..tak tahulah kat jj wangsa maju ni ada remaja yang biul mcm tu..lain kali kena tgk lah kat troli tu..

bearcat said...

salam kak ina.

memang biol.
menggelikan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...