Pages

Saturday, March 21, 2009

Langkah Pertama

Petang tadi aku ikut Maklang, Paklang dan Kinah berjalan naik bukit turun bukit. Baru aku sedar aku ni langsung tak ada stamina. Macam mak nenek bila sampai kawasan yang berbukit.

Tapi aku gagahi juga. Kalau biar makin teruklah badan aku ni. Paklang steady jer. Siap buat lawak lagi di depan anjing sampai lari lintang-pukang anjing tu.

Kinah pun steady. Aku dan Maklang yang lambat sikit. Sikit jer hehe.

Waktu mahu pulang kami lalu di depan kedai runcit. Bagus jugak aku bawak rm10. Kinah beli gula-gula celup-celup yang masam dan aku beli Choki-choki. Sia-sia lemak yang kami bakar tadi sampai berpeluh-peluh.

Kenapalah mesti lalu di depan kedai runcit?

1 comment:

scr said...

haha...abeh lemak2 yg dibakar...betambah balik...aiseyman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...