Pages

Friday, March 13, 2009

Kena Lagi


Huwaaaaaaaa!
Pagi tadi masa aku tengah bersemangat bersiap untuk ke tempat kerja, aku telah disengat dua ekor lebah.
Aku jerit-jerit panggil abg di tingkat atas. Sakitla....kena sengat di bahagian tengkuk, bawah skit dari tempat terhantuk.

Abg marah aku. Katanya aku tak boleh bunuh lebah. Lain kali panggil dia. Kalau aku buat sesuatu mesti dapat musibah. Ooo aku tak boleh jadi destroyer....nanti aku yang destroy balik.

Abis ....itu tindakan refleks....bila lebah masuk baju, mestilah aku cuba penyek-penyekkan lebah tu. Malangnya lebah tak dapat dipenyekkan, lebah lari dan gigit tengkuk aku.

Abg spray lebah....banyaklah. Pening-pening. Aku pijak-pijak lebah. Kena marah lagi. Abg kata pijak sekali cukuplah. Jangan pijak banyak-banyak kali.

DAH LEBAH TU TAK MATI LAGI.....AKU PIJAKLAAAAAAAAAAAA! UWAAAAAAAAAAA. Sakit.
ABG PUN macam LEBAH!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...