Pages

Wednesday, March 4, 2009

Terhantuk lagi Terngadah

Ini kisah aku. Yang selalu terlanggar atau terhantuk atau terjatuh. Hari tu kaki aku dah capik-capik terlanggar apa ntah.


Jumaat lepas masa majlis sambutan hari jadi bulan Februari; aku ngundur punya ngundur.... GEDEGANG! Kepala aku terlanggar pada kotak fius elektrik yang besar. Para hadirin cuma menyebut "ALLAH" beramai-ramai.


Aku jadi bingung tapi masih dapat mengawal diri dari rebah. Terus aku pergi potong kek hari jadi.


Impaknya rupa sampai seminggu. Aku menangis-nangis dalam tidur, sakitnya ya Allah kepalaku.


Aku jadi bingung.... Hari ini...kepala aku masih sakit. Aku ambik cuti. Ini kali keempat kepala ku kena gegaran yang kuat. Semoga aku selamat dan menjadi lebih genius. Boleh ke macam tu?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...