Pages

Wednesday, April 14, 2010

Muffin Tersengih

Hari ni betul-betul punya tak larat. Aku dan abg dah lalok tahap maksima. Iman tak mahu tido malam. Pukul 7 pagi baru dia sedap lena kroh, kroh.

Mak ambik alih jaga Iman. Aku dah melepek ditambah pedih tulang belakang.

Malamnya aku rasa nak makan muffin pulak. Walaupun tak larat, bila sebut pasal masak aku jadi kuat.

Yearhh! Inilah akhirnya....muffin tersengih...siap pukul 9 malam tadi hehe.


(Muffin jadi tersengih sebab aku campak jem di dalamnya sebab muffin aku jadi diabetic muffin pulak dah, kurang manis....Mak pun tersengih sebab mak diabetic patient jadi boleh la mak makan muffin tu banyak-banyak...hehe.)

Ni yang tak ada jem...kurang manis


Panas, panas


Elok ler..guna jem untuk diaetic patient gak hehe.

2 comments:

ARIFF BUDIMAN BIN ZAINAL ABIDIN said...

La pasai apa tersemboi keluar. Nampak sedap tapi Pakjang tak minat kuih.

bearcat said...

Hehehe tersembui pasai G pi tauk saja jem atas tu, pastu tak kambuih balik guna adunan.
G pun tak minat makan kuih. Suka buat saja sebab tukang pulun ada kat rumah tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...