Pages

Thursday, March 25, 2010

Dulu Comel, sekarang Comel lagi ke?

Waaa! So cute and comel! Siap bedak sejuk bertepung hahaha. Budak-budak manalah ni....Aku jumpa gambar ni dalam album, scan, upload trus dalam FB dan blog. Sekuntum bunga diapit semua kumbang-kumbang. Lokasi kat rumah Tokwan yang lama (tinggal sejarah saja dah).

Depan : Mawan, Amzar.
Belakang : Izat, Nirah, Amir.

Comelnya....rasa nak picit-picit.

La ni, rasa nak penyek-penyek saja depa ni. Sebab depa dah tak secomel dan naive dulu hehe.

Bearcat : Satu saja aku konpius. Dalam banyak-banyak gambar budak-budak ni kecik, susah sangat nak jumpa muka si Kinoih tu. Kecik-kecik dah pi bertapa ka? Ka dia pemalu sangat? Ha! Pemalu?? *pengsan*

5 comments:

ucuk said...

depa dari kecik mmg rapat ka ?

bearcat said...

kami semua rapat sejak kecik sampai tua bangka haha.

scr said...

dimanakah aku...huhu...depa memg...dulu mandi pun skali...terjun dlm kolah....pastu kena marah secara berjemaah ngan makdak n tokwan...kahkahkah

ARIFF BUDIMAN BIN ZAINAL ABIDIN said...

kinnoih masa tu tengah dok mengetaq lutut dok panggil abah..abah. Akai sungguh dia tu. Macam nak luku kepala

bearcat said...

Hahaha...bila paknjang bersuara.
Luku ja kepala dia tu paknjang.
Akai sampai ke besaq.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...