Pages

Tuesday, March 9, 2010

Mengembalikan Nostalgia Crazy2.


Bila aku korek balik album-album gambar, aku terjumpa banyak gambar yang lawa-lawa.
Antaranya gambar-gambar di atas ni.

Berbeza betui. Tengoklah gambar adik aku dulu, macho, hensem bak Fahrin Ahmad.
Sekarang, sikit lagi adik aku dah mirip si Afdlin Shauki.


Tu bas pi London Kinah, bukannya bas pi Scotland...ohh.


Aku yang sebenarnya teringin giler nak bergambar dalam train yang comel ni...tapi sebab segan aku tak comel, aku ambik gambar adik dan sepupu aku ja lah.
Lain kali hangpa berdua tak dapat tiket nak balik Penang, hangpa naik ja train ni...gerenti pinggang hangpa keras bila sampai rumah.

4 comments:

ucuk said...

siapakah gerangan jejaka itu ?

bearcat said...

harimau jadi-jadian hahaha.

pepatungbiru said...

bukan sikit lg nak mirip..tp da mirip da..ehehehehe..=p

bearcat said...

tu la pasai hahaha pepatungbiru.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...