Pages

Tuesday, March 23, 2010

Panggilan Pulau

Ayoayoayo, ayo kazambo.

6 comments:

ARIFF BUDIMAN BIN ZAINAL ABIDIN said...

uihhh besaq dah Iman. Bila tengok Iman rasa sebiji macam dia punya ama waktu kecik. Stail rambut pun sama. Perangainya tak tau lagi, He he sabaq sabaq

Izat Tarmizi said...

wahh!!asal kaler cekelat kak??hahaha..seb bek dila putih..hahahaha

bearcat said...

Paknjang,
Betui betui. Dia dah jadi sebijik macam rupa G masa kecik. Rambut saja ikut rambut Mie.
Perangai dia? Hahaha mampuihla kalau ikut perangai G.

Izat,
Kaler cekelat? Hahaha Iman dia macam sesumpah. Kaler kulit dia ikut cuaca. Dok rumah mak jadi itam truih. Balik Sg Ara jadi putih. Mai malam lagi putih. Hari mendung, jadi cekelat!

Izat Tarmizi said...

tgn kiri tu dah buat lambang "ok" haha..xtaw nak beli apa kat si iman nie..bukan dia yg sonok bukan dia paham pun..hahaha..beli chocolate,ramai2 lar makan nanti

bearcat said...

nasib baik dia buat lambang ok, kalau dia buat lambang KO...abih la.

hari-hari Iman tanya "Awat Pakngah tak mau balik tengok Iman? Iman nak berkenalan dengan Pakngah yang kuat makan tu."

ucuk said...

amboi...comey sungguh..!geram rsanya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...