Pages

Wednesday, January 25, 2012

Mann

Aku bukan peminat citer Hindustan. Tapi kalau citer Mann ni dah berapa kali aku tengok sejak zaman aku study di u dulu. Meleleh gak air mata setiap kali citer abih. Bagi aku citer ni lain dari citer Hindustan yang biasa-biasa tu. Lagunya pun sedap di dengar. Cuma part seksi meksi tu tak payah ler tengokkan hehe.

Alahai, TV2 tengah tayangkan citer Mann....mengimbau zaman aku masih kurus kering dan lone ranger dulu hehe.

4 comments:

insan_marhaen said...

zaman IM dulu citer Kati Patang. Mak sedara belanja tengok. kat Slim River!

bearcat said...

Uish! IM, itu lama sangat dah tu :)

insan_marhaen said...

he..he..zaman tu mak sedara IM dapat hadiah sapu tangan dari buah hati dia.

sapu tangan tu bau wangi. cinta zaman 60an..

Red Panda said...

Tudia...romantiknya bagi saputangan hehehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...