Pages

Wednesday, January 4, 2012

Ombak Rindu Edisi Ketinggalan

Teruja dengan komen-komen di akhbar dan internet, aku pun langgan Ombak Rindu di Astro First semalam. Nak juga aku tengok filem yang kaut 11 juta tu. Mesti best sangat ni, sampai ada yang beri komen tengok filem ni berulang-kali dan siap menitiskan air mata.

Dengan penuh suspens aku tekan channel 482. Sebelum tu aku buat pengakuan ikhlas yang aku memang tak suka tengok Aaron Aziz berlakon (apatah lagi Azizah Mahzan tu).

Akhirnya, habislah 2 jam aku tengok citer tu. Aku termenung depan tv. Buang RM15. Citer sia-sia. Tipikal citer Melayu. Cuma gambar suasananya cantik. Bosannya + menyampah. Bosan sebab jalan citer dah boleh baca. Menyampah tengok adegan-adegan keterlaluan yang bagi orang sekarang ni dah tak heran. Eeee kalau budak-budak tengok macam mana? Mesti depa ingat benda macam ni biasa. Apalah perasaan isteri si Aaron Aziz tu ya? Ish.

Kesimpulannya baik aku tengok Baby TV. Taklah aku rasa sesal-sesal ni.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...