Pages

Saturday, January 14, 2012

Servis Mangkuk Tingkat di Penang




Wah! Aku baru tahu dah ada servis penghantaran makanan halal di Penang ni. Selama ni servis begini cuma ada di KL : mangkuk tingkat. Selama ni aku tengok masyarakat cina jer yang biasa guna servis macam ni.

Aku bukannya apa...memang aku pemalas nak keluar makan tengahari. Sejam tu biasanya aku keluar tapau makanan dan balik makan di ofis. Kedudukan ofis aku memang jauh dari cafe dan kedai makan. Alangkah baiknya bila dah ada servis penghantaran makanan macam ni. Tak payah susah-susah terperangkap dalam jem dan berpanas-panas hehe. Alasan aku yang memang tak suka makan beramai-ramai di kedai ;p (kata kawanku aku ni anti sosial dan tak tahu nak bergumbira hehe).

Ok, aku nak try Mangkuk tingkat Penang

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...