Pages

Thursday, September 24, 2009

Kami Beraya...Meriah, Meriah



Puas aku suruh dan usik baru Maknjang nak senyum....Maknjang memang pemalu hehe. Paknjang? Yang tu memang kaki gelak kekeke.


Makndak, Pakndak dan Mak. Mak ni suka buat muka sedih bila aku ambil gambar....pasal apa? Ntah....aku pun tak tahu. Nanti Mak kata muka dia tak lawa bila tengok gambar...ler hehe.


Maksu dan Paksu. Aku suka usik Paksu...Paksu jangan marah no hehe.



Dik An dan Shahrom. Inilah mak ayah kepada dua hero yang nakal tapi cute sangat.


Ini bukanlah sepasang suami isteri dan anak mereka ya. Harap Maklum!


Nirah dengan baju rayanya yang lawa, Kinah yang selebet hehe.


Paknjang macam teringin anak kecik lagi jer hehe.


Posing atas motor Mat Bunga.


Inilah Mat Bunga motor pink. T-shirt pun pink, ish ish. Rambut raya hehe.


Satey yang sedap. Kuah rojak yang sedap tapi sikit amat. Lenkali Paknjang kena buat kuah rojak satu tong hehehe. Sedap.


Pakngah memulakan acara makan selesai tahlil ringkas.


Mengambil makanan dengan penuh sopan. Gambar pizza yang sedap tak sempat aku ambik. Aku pun nak makan gak!


Takut tengok mata Farhad!


Terima kasih Pakngah. Pakngah yang belanja satey.


Kinah sedang membaca jampi serapah supaya Miqdad berhenti makan satey. Miqdad dah kena pukau hahaha.


Depan toilet pun jadi depa ni...hehe. Pembancuh lemonade yang bagus.


Comel. hehe.


Izat sedang kekah batang satey....kesian...lapar sangat la tu.


Asal aku nak ambik gambar Nuim mesti dia tutup mulut. Nak kata tak dak gigi, ada gigi kekeke. Malu ler tu.


Minah brutal dengan gaya mengpau duit raya.


Lawa gambar ni....aku candid. Semua masih solo, sila, sila hehe.


Aku pun tak ingat sapa yang adik....errr.


Minah ni memang brutal tengokla cara duduk hehe.


Lega aku raya dah abis. Puas aku kena lanyak dengan budak kecik dua orang tu...sakit-sakit badan aku.....


Selamat Hari Raya! Saya malu, saya bogel sebab panas sangat makan rendang daging banyak.

4 comments:

insan marhaen said...

hensem DD. macam nak pi ceramah jer...

bearcat said...

Oh DD memang sentiasa smart walaupun hanya pi rumah Tok :)

Anonymous said...

Budak bogel tu cute.. sib baik kulit bukan kaler hijau.. :-)

bearcat said...

ANON, hahaha kesianla...kalau dah kaler ijau itu anak toyol, bukan dah anak orang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...