Pages

Tuesday, April 11, 2017

GEMBIRA TERSENDIRI

Sekarang ni ada dua orang sakit dalam rumah aku. Tak tahulah siapa yang akan jaga siapa hihihi. Kiranya bantu-membantulah ya.

Kaki aku bengkak teruk dua hari lepas sebab aku asyik kuatkan diri ke dapur untuk memasak. Abisnya aku kena marah dengan Abg. So, selama dua hari ini aku cuma rehat di katil macam tuan puteri. Padan muka.

Aku seronok adik ada di rumahku. Nampak sangat aku perlukan orang untuk bercakap haha. Semalam masa menonton tv pun kami bergelak ketawa. Alhamdulillah. Rasa seronok sangat. Anakku pun nampak gembira. Iyelah dah sebulan anakku pun asyik terperuk dalam rumah semenjak aku ditimpa musibah yang indah ini hihihi.

Minggu depan aku perlu ke hospital untuk follow up. Berdebar sebenarnya...untuk tahu progres kaki aku. Doanya mintalah baik-baik sahaja.

Sebenarnya bila ke hospital pun aku dah gembira. Sebabnya aku dapat berjumpa manusia-manusia lain selain Abg dan anakku hihi. Mulalah aku tersenyum-senyum. Mesti pelik orang sekeliling tengok aku haha. Biarkanlah, asalkan aku bahagia.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...