Pages

Monday, April 17, 2017

YANG SEDAP, SIMPAN LAST

Siapa pernah makan roti sosej dan gemar buat macam ni?


Hihi ni cara aku makan roti sosej. Aku akan gigit roti di sekeliling sosej dan tinggal di bahagian tengah yang ada sosej.


Sebabnya sosej tu sedap. So, yang sedap tu kita save for the last haha.

Aku rasa ramai masa kecik-kecik perangai macam aku. Especially bila makan lauk yang sedap contohnya telur ikan. Telur ikan tu akan disimpan yang last sekali untuk dimakan. Bila makan pun gigit sikit-sikit jer sebab sayang...takut habis.

Tapi disaat menyimpan yang sedap untuk makan last tu, hati mudah terobek bila ada tangan-tangan gatal yang tetiba capai yang sedap itu dan terus masuk mulut depa tanpa rasa belas kasihan haha.

Adeih...walaupun dah tua, perangai budak-budak tu masih aku tak boleh buang :-D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...