Pages

Tuesday, October 13, 2009

Saya tak nak pergi



Mak dok pujuk aku pi ngurut. Ngurut untuk betulkan tulang-temulang aku. Aku asyik kata tak mau. Pi jumpa doktor dah la.

Mak kata orang ngurut tu tak sentuh badan pun. Dia kasi air doa, insyaallah baik.

Wah, wah...lagilah aku tak nak pi. Kena pakai logik gak. Kalau berkaitan fizikal yang dah terpeleot, tak payah pegang-pegang, urut-urut dan 'bandage' boleh baik? Ni dah cerita lain. Malam-malam entah hantu mana pulak yang dok mai ngurut aku nanti. Eee cannot cannot...cannot take the risk anymore.

Mak aku orang tua. Bila ada orang cerita Harry Potter, boleh cepat baik mestilah dia teruja. Bagi mak yang penting anak dia cepat baik. Aku tak salahkan mak. Tadi aku dah explain elok-elok pada mak. Mak faham juga akhirnya.

Kalau betullah, buat penat saja Pakar Ortopedik belajar sampai nak tercabut kepala otak. Pi saja belajar ilmu macam tu...lagi senang keja hehe.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...