Pages

Friday, October 9, 2009

Sesekali ku rasa teringin...

Ha...amik...aku bukan teringin nak makan. Aku teringin nak ada 'bread maker'. Dah lama ngidam, kenapa ntah tak dapat-dapat gak beli. Masa ada duit lebih selalu terbabas buat benda lain. Bila dah pokai maka keinginan nak 'bread maker' ni membuak-buak pulak.

Bila ada 'bread maker' sendiri senanglah aku nak buat roti. Lecehlah dok nguli-nguli. Buat semak jer. Ada benda alah ni, aku campak-campak jer dan bakar...taraaaa...dah boleh makan macam-macam roti. Sihat dan selamat pulak tu.

Teringinnya. Walaupun buat masa ni, aku dah memang nak jalan pun tak boleh (ish ish...janganlah kena bertapa di wad lagi....aku mati kutu).

Psst...harap-harap Abg baca entri kali ni...hahaha. Selain teddy bear, aku nak 'bread maker' tau. 'Baiknya' wife Abg ni :P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...